Klachtenformulier
We werken altijd aan het verbeteren van onze service. Vul hieronder het formulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Wat doen we met uw klacht?
Na ontvangst van uw klacht, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Binnen 5 werkdagen, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Binnen 4 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Wij nemen uw klacht met uiterste zorg in behandeling en zoeken samen met u naar een passende oplossing.
Niet tevreden met onze afhandeling?
Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease. U kunt zich tot deze commissie wenden als u met ons niet tot een oplossing kunt komen.
Op de website van de Geschillencommissie Private Lease vindt u meer informatie over de procedure, de kosten en kunt u direct uw klacht indienen. U kunt ook schriftelijk contact opnemen via:
De Geschillencommissie Private Lease
Postbus 90600
2509 LP Den Haag