Klachtenformulier

We werken altijd aan het verbeteren van onze service. Vul hieronder het formulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Beveiligd door reCAPTCHA, de Google privacy verklaring en gebruikersvoorwaarden zijn van toepassing.

Wat doen we met uw klacht?
Na ontvangst van uw klacht, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Binnen 5 werkdagen, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Binnen 4 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Wij nemen uw klacht met uiterste zorg in behandeling en zoeken samen met u naar een passende oplossing.

Niet tevreden met onze afhandeling?
Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease. U kunt zich tot deze commissie wenden als u met ons niet tot een oplossing kunt komen.

Op de website van de Geschillencommissie Private Lease vindt u meer informatie over de procedure, de kosten en kunt u direct uw klacht indienen. U kunt ook schriftelijk contact opnemen via:

De Geschillencommissie Private Lease
Postbus 90600
2509 LP Den Haag